Po pierwsze – nasze pokolenie nie jest tym, które wpadło na pomysł wykorzystania produktów promocyjnych do celów marketingowych i brandingowych. W rzeczywistości nawet współczesność nie może przypisać sobie produktów promocyjnych, tak jak notesy reklamowe Warszawa. Pierwsze produkty promocyjne pojawiły się prawdopodobnie u zarania ludzkości, gdy pierwsi mężczyźni zaczęli handlować. Typowy sprzedawca, który chciałby mieć przewagę nad konkurencją, dałby próbną próbkę swojego towaru, kawałek najlepszego owocu, jaki miał lub kęs najlepszego mięsa. W miarę rozwoju naszej cywilizacji strategie zaczęły ewoluować. Punktem zwrotnym w tej ewolucji był rok 1789. W XIX wieku były to linijki reklamowe, przedmioty drewniane, a także kalendarze i notesy reklamowe Warszawa, tornistry, etui na karty, fartuchy, a nawet czapki dla koni. Ale dlaczego produkty promocyjne są ważne? Są ważne, ponieważ zapewniają korzyści, których żadna inna strategia marketingowa nie może osiągnąć w tak krótkim czasie i przy tak niskim budżecie. Tak, możesz również korzystać z produktów promocyjnych we własnym zakresie.
I to nie wszystko – mogą przynieść wspaniałe rezultaty, zwiększyć sprzedaż, a także zadowolenie pracowników. Jeśli chodzi o sprzedaż, to jest proste – daj swoim zespołom sprzedaży artykuły promocyjne. Następnie mogą przekazywać produkty swoim klientom po podpisaniu umowy lub budować relacje z potencjalnymi, wysyłając torby z upominkami reklamowymi przed wielkim spotkaniem. W ten sposób pokazujesz swoim klientom, że doceniasz to, że Cię wybrali i jak ułatwiasz pracę ludziom w zespole sprzedaży. Z drugiej strony jest jeszcze jedna korzyść wewnętrzna. Możesz dać swoim pracownikom artykuły promocyjne. Markowe kubki, notesy reklamowe Warszawa, koszulki i długopisy reklamowe powinny być wszędzie, a wysokiej jakości produkty promocyjne jako prezenty dla pracownika miesiąca lub na specjalne okazje. W ten sposób Twoi pracownicy staną się rzecznikami marki – nawet w wolnym czasie korzystają z notesów reklamowych z miasta Warszawa.