Sprawdzanie gościa i wydawanie identyfikatora plastikowego to świetna okazja, aby uzyskać użyteczne informacje na temat odwiedzającego i nagrać gości – co zwiększa bezpieczeństwo, jednocześnie witając ich odpowiednio. Dzięki protokołowi identyfikatora gościa organizacje mogą:
– Łatwo identyfikuj odwiedzających jako uzasadnione lub potencjalne zagrożenie.
– Zweryfikuj tożsamość odwiedzających i cel / upoważnienie do przebywania w określonym obszarze.
– Śledź kluczowe informacje o odwiedzających wchodzących do lokalu.

Bezpieczny system zarządzania gośćmi weryfikuje odwiedzających szybko i całkowicie oraz dokumentuje ich obecność i cel w budynku (np. data, godzina przyjazdu / wyjazdu gościa, nazwa gościa, adres i inne kluczowe dane identyfikacyjne, powiązanie z firmą odwiedzającą, nazwa sponsora, numer telefonu sponsora).

Kluczem do szybkiego rozpoznania jest – niezależnie od treści, identyfikatory plastikowe gości powinny być wizualnie odróżnialne od innych dokumentów tożsamości wydawanych przez organizację własnemu personelowi, aby każdy wiedział, kto jest gościem, a kto nie. Co więcej, tworzenie różnych projektów identyfikatorów z plastiku dla różnych typów / celów odwiedzających pomaga organizatorom organizacji łatwo odróżnić, kto odwiedza z jakich powodów. To tak proste, jak to, że ta szybka umiejętność dowiedzenia się, dlaczego ktoś, kogo inaczej nie można rozpoznać, znajduje się na miejscu, wzmacnia ogólny stan bezpieczeństwa organizacji. Kluczem do narzędzia identyfikatora odwiedzającego jest szybkie i szybkie rozpoznanie ważności.

Odpowiednio używane i skonfigurowane identyfikatory plastikowe dla gości są skutecznym narzędziem bezpieczeństwa, które umożliwia autoryzowanym użytkownikom zamierzony dostęp, jednocześnie zapobiegając nieautoryzowanemu dostępowi do bezpiecznych obszarów. Ujawnienie wygasania odznaki – identyfikatory plastikowe dla odwiedzających gości są zwykle wydawane „tymczasowo” na określone okresy, cele i obszary – zezwolenie, które udzielają, jest tymczasowe i na określony czas. Czasami wydawane są odznaki odwiedzających za powtarzające się wizyty w określonym czasie. Tak czy inaczej, ich ważność zazwyczaj wygasa w pewnym momencie. Ponieważ są tymczasowe, wydawcy kart muszą dopilnować, aby po upływie okresu ważności odznaki odwiedzających nie były używane.