Bycie dobrą kelnerką w restauracji wymaga więcej niż uśmiechu i koordynacji w obsłudze talerzy obiadowych. Przede wszystkim liczy się Twoje wykształcenie – zrób więc szkolenia gastronomiczne Warszawa i poznaj tajniki serwisu restauracyjnego od podszewki. Szkolenia gastronomiczne Warszawa to jednak nie wszystko. Ważna jest także praktyka, a tego Szkolenia gastronomiczne Warszawa Cię nie nauczą. Udaj się na staż do wybranej restauracji w Warszawie, lub zapisz się jako pomoc restauracyjna, aby zobaczyć jak pracują profesjonaliści

Pamiętaj: początkowo klienci restauracji mogą wybrać miejsce do jedzenia w oparciu o reputację restauracji, lokalizację i recenzje, które czytają na temat jakości jedzenia. Jednak gdy otrzymują dobrą obsługę od kelnerki, która cieszy się tym, co robi na życie, sprawia, że ​​jest to doświadczenie, na które warto wrócić, i doświadczenie, które polecą znajomym. Zapewnij obsługę jakiej uczyli Cię podczas szkolenia gastronomicznego Warszawa również innym pracownikom – bycie dobrą kelnerką oznacza również bycie niezawodnym i pomocnym współpracownikiem.

1. Pozdrów swoich klientów w przyjazny i serdeczny sposób. Chociaż możliwe jest powitanie stałych klientów w znany sposób, należy przekazać profesjonalne i uprzejme powitanie klientom, którzy są nowi w restauracji lub nowi w Twojej sekcji. Potwierdź natychmiast swoich klientów; nikt nie docenia bycia ignorowanym. Jeśli jesteś zbyt zajęty, aby natychmiast przyjmować zamówienia, zapewnij swoim klientom, że szybko wrócisz, aby odebrać zamówienia na drinki i przejdziesz z nimi do menu.

2. Zapamiętaj codzienne specjały lub zapoznaj się ze specjalnościami restauracji, aby szczegółowo je opisać. Nigdy nie sugeruj, że danie w restauracji nie jest smaczne – pozostaw to w gestii patrona. Wspieraj ekspertyzę swojej restauracji i umiejętności szefa kuchni. Jeśli jednak pozycja menu, która Twoim zdaniem nie należy do najlepszych potraw szefa kuchni, uprzejmie poprowadź klienta do podobnego talerza. Na przykład, jeśli wiesz, że stek z kandyzowanego steku jest trudny, możesz powiedzieć: „Jeśli lubisz bardziej delikatny i aromatyczny kawałek wołowiny, możesz cieszyć się i wybrać żebro. To specjalność naszego szefa kuchni”.